Технічна підтримка
1. Адреси надання сервісу:
1.1. м. Київ, вул. Леонтовича, 9, корпус 3, гермозона «ВЕГА» (2 поверх, «провайдерський колокейшн»);
1.1.2. Стойка 2-2, юніт 11. (CISCO 3750-X-24-TE);
1.2. м. Київ, вул. Гайдара, 50, гермозона (телехауз) NewTelco;
1.2.1. Шкаф 2.1.4.13/IPMG/IPMG SW1;
1.2. м. Київ, вул. Гайдара, 50, гермозона (телехауз) NewTelco;
1.2.2. Шкаф 2.1.4.13/IPMG/IPMG SW2;
1.3. м. Одеса, вул. Тираспільська 27/29, гермозона OD-IX (1 поверх);
1.3.1. Стойка 2 (CISCO 3750-X-24-TE);
1.4. м. Хмельницький, вул. Театральна, 36, гермозона ТОВ «ІТТ»;
1.4.1. CISCO 3750-G-24
1.5. Отримання сервісу також можливе в точках обміну трафіком DTEL-IX,
UA-IX та GIGANET.UA в рамках приватного пірінгу.
2. Порти для побудови «інтерконнектів» (коммутації):
2.1. Стандартно: 1GbpsEthernet (copper);
2.2. За додатковим запитом: 1GbpsEthernet (opticalfiber).
3. Адресація в рамках «інтерконнекту»
3.1. Мультикаст групи медіа-потоків формуються із блоку 233.191.133.0/24;
3.2. Адреси джерел медіа-потоків призначаються із пула IP-адресів 176.96.223.0/24.
4. Формат сповіщення
4.1. Сповіщення каналів здійснюється за стандартом SPTS (singleprogramtransportstream);
4.2. Протокол сигналізації - IGMPv2 (підтримка IGMPv3 узгоджується індивідуальному порядку);
4.3. Протокол транспортного рівня - UDP (логічний порт 1234);
4.4. Формат медіа-контенту - MPEG-2.
5. Обмеження в рамках “інтерконнекту”
5.1. На Ethernet-порту підключення клієнта/партнера допускається не більше 5-ти МАС-адрес;
5.2. Взаємодія з обладнанням IPMG допускається лише за протоколами ARP і IGMP;
5.3. IGMP- запити від клієнтів/партнерів дозволені лише на групи із блоку 233.191.133.0/24;
5.4. Сумарний рівень службового і стороннього трафіку обладнання, що поступає на порт IPMG від клієнта/партнера не повинен перевищувати 1Kpps (однієї тисячі пакетів на секунду). У випадку перевищення даного рівня, інтерфейс надання сервісу клієнту буде автоматично відключено на 5 хвилин.
6. Регламент внесення змін
6.1. У випадку внесення змін в структуру відповідності телеканалу сповіщення мультикаст группі, IPMG зобов’язується повідомити про це за 30 робочих днів;
6.2. IPMG зберігає за собою право на зміну адрес джерел без попереднього повідомлення клієнта. Простій сервісу пов'язаний з такого роду змінами регламентується в загальному порядку.
Цілодобова служба технічної підтримки:
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Телефон служби технічної підтримки: +380 67 244 6 444, +380 50 356 59 28
Голосова технічна підтримка доступна: в робочі дні з 07:30 до 22:00, у святкові та вихідні дні з 09:00 до 20:00